Galerie hlavního
města Prahy
Galerie hlavního města Prahy vyhlásila v roce 2017 soutěž na nový vizuál ve spolupráci s agenturou CZECHDESIGN. Nevyhrál jsem a ani jsem nepostoupil do druhého kola, ale na svou práci jsem hrdý.
Vizuální styl jednoduše rozvádí myšlenku logotypu. Takzvaný styl „kostky jsou vrženy“ krásně koresponduje s moderním zaměřením galerie. Odkazuje na galerijní budovy, jejich rozmístění a velikost. Obsahuje pohyb ilustrující aktivitu návštěvníků a prezentaci nejen současného umění, které umí překvapovat a inspirovat.
Dalším významem je také stylizované rozpuštění umělecké díla do prostoru, mezi veřejnost. To je také velkou měrou zastoupeno v navazujícím vizuálním stylu. Základní barevnost je černá, jelikož není potřeba upřednostňovat galerii před samotná díla.
Vizuální styl si však umí s barevností hrát a uplatnit množství variant, které tolik nesvazují ruce pro přípravu dalších výstupů na různorodá témata.