Galerie hlavního
města Prahy

Ukázka 1

Galerie hlavního města Prahy vyhlásila v roce 2017 soutěž na nový vizuál ve spolupráci s agenturou CZECHDESIGN. Nevyhrál jsem a ani jsem nepostoupil do druhého kola, ale na svou práci jsem hrdý.

Ukázka 2

Vizuální styl jednoduše rozvádí myšlenku logotypu. Takzvaný styl „kostky jsou vrženy“ krásně koresponduje s moderním zaměřením galerie. Odkazuje na galerijní budovy, jejich rozmístění a velikost. Obsahuje pohyb ilustrující aktivitu návštěvníků a prezentaci nejen současného umění, které umí překvapovat a inspirovat.

Ukázka 3

Dalším významem je také stylizované rozpuštění umělecké díla do prostoru, mezi veřejnost. To je také velkou měrou zastoupeno v navazujícím vizuálním stylu. Základní barevnost je černá, jelikož není potřeba upřednostňovat galerii před samotná díla.

Ukázka 4

Vizuální styl si však umí s barevností hrát a uplatnit množství variant, které tolik nesvazují ruce pro přípravu dalších výstupů na různorodá témata.

Ukázka 5
Ukázka 6
Ukázka 7
Ukázka 8
Ukázka 9

Mrknout na další tvorbu

Chci vidět více