Galerie hlavního
města Prahy
![Ukázka 1](/ghmp/showcase1.jpg)
Galerie hlavního města Prahy vyhlásila v roce 2017 soutěž na nový vizuál ve spolupráci s agenturou CZECHDESIGN. Nevyhrál jsem a ani jsem nepostoupil do druhého kola, ale na svou práci jsem hrdý.
![Ukázka 2](/ghmp/showcase2.jpg)
Vizuální styl jednoduše rozvádí myšlenku logotypu. Takzvaný styl „kostky jsou vrženy“ krásně koresponduje s moderním zaměřením galerie. Odkazuje na galerijní budovy, jejich rozmístění a velikost. Obsahuje pohyb ilustrující aktivitu návštěvníků a prezentaci nejen současného umění, které umí překvapovat a inspirovat.
![Ukázka 3](/ghmp/showcase3.jpg)
Dalším významem je také stylizované rozpuštění umělecké díla do prostoru, mezi veřejnost. To je také velkou měrou zastoupeno v navazujícím vizuálním stylu. Základní barevnost je černá, jelikož není potřeba upřednostňovat galerii před samotná díla.
![Ukázka 4](/ghmp/showcase4.jpg)
Vizuální styl si však umí s barevností hrát a uplatnit množství variant, které tolik nesvazují ruce pro přípravu dalších výstupů na různorodá témata.
![Ukázka 5](/ghmp/showcase5.jpg)
![Ukázka 6](/ghmp/showcase6.jpg)
![Ukázka 7](/ghmp/showcase7.jpg)
![Ukázka 8](/ghmp/showcase8.jpg)
![Ukázka 9](/ghmp/showcase9.jpg)